Khaki Fhelaiii

Ghua seorang khaki fhelaiii yg hardcore, fhelaiii brsama2 ghua dlm beloggg ni.. kepada yg takut fhelaiii jgn bc.. haha ^.^

Sunday, March 13, 2011

Kwn yg Jambu

tajuk ni ghua bg sbb ghua ada sorg kwn nih
haha, bg ghua dia memang jambu la
bkn ape, ni la ghua nk bg bukti pasai apa ghua kta dia jambu

ptg td beliau mai umah ghua, ajak ronda2
ghua pn tnpa brfikir pnjang terus lompat naik mtor dia
haha, bkn ape dh lma xjln2 peghlih ni
pastu beliau berkata yg ktorg ni nk p jmpa 'skandal' dia jp
aku pn ok ja, xkn nk halang kot
sedang aku mengelamun atas motor
sssssttttttttttttttt
perfume hinggap di muka aku.. haha
bdk ni spray perfume tyme tgh bwk motor
abis perfume tu masuk mata aku (boleh kira kes naya nih)
adeh, cmni la kalo ada kwn2 yg jhambu
sapa2 yg dok blakang tu cnfirm berbau wangi
disini ghua sertakan ghambaq beliau
haha
ni la member aku yg jambu tuh (yg dpn) haha

No comments:

Post a Comment