Khaki Fhelaiii

Ghua seorang khaki fhelaiii yg hardcore, fhelaiii brsama2 ghua dlm beloggg ni.. kepada yg takut fhelaiii jgn bc.. haha ^.^

Saturday, December 11, 2010

XtiVity2 cutiiiiii!!!

Salam sejahtera, salam 1malaysia
bertemu kita dalam potpet bersama mr jayyyy
cehh, ayat skema xboleh blahh la weyy
haha, tu sja ja nk bg intro..

Sesungguhnya aku dduk umah ni bz.. besa la cuti2 ni sedara-mara knduri
xpn kuar jejalan dgn family.. kn3.. sapa stuju angkat tgn..:-D
semenjak cuti ni juga la, aku nk mengkhatamkn game2 yg ada dlm lptop nih

Skg ni XtiviTy aku banyak tertumpu kpd memancing plk..:-)))
sudah beberapa mlm aku g memancing, n Alhamdulillah dpt bnyk gk ikan besau2
kesian aku dengar mesin bapak aku ni brbunyi 'krekkkkk' tyme tarik ikan tuh
batang joran pulak melentur smpai brbentuk 'U'
tp apakan daya, ikan besar xkn aku nk lepas kottt...... hehe
sambil2 memancing, jmpe member2 lama
tp xsempat nk sembang sgt sbb ikan keja mkan, tgh lapar kot
bila reda ikan makan umpan baru la leh sembang2
mlm ni dh masuk mlm ke-3 aku g memancing
dh smpai umah, perut terasa kosong
menyanyi2 kecil beliau pada mulanya, lama2 makin kuat menandakan ianya perlu diisi
aku pn dgn pantasnya mengambil sepeket Mi Sedapppp mi goreng asli dgn kriuk2
hahaha, tu yg dia tulis.. aku pn xtau apekebende kriuk2 tuh
setelah selesai sepeket mi goreng tuh bersemadi dlm perut, tiba2 aku tr'burpppppp'
tanda kepuasan.. ahaha
 gamba2 ikan aku ade amek gne kamera fon, tp bluetooth laptop aku nih dh menjadi bengong
so xleh la nk transfer masuk laptop..:-(

Aritu aku dgn family ade brkunjung ke Cameron Highland..
tp kali ni suhu kt sne dh xsesejuk sblm ni.. aku pn xtau nape
bakal fmly aku a.k.a awek aku kne tnggal kt perlis..:-P papai dear
rugi jgk sbb xtdo kt Brinchang, tdi kt Ipoh je
jmpe AHMAD ARIFF kt sne.. beliau otw g kuale katenye
aku juz tdo kt hotel Paragon City(nama je hebat, pdahal hotel budget je pn)
ni ade ckit gmbar fmly aku kt Cameron..:-)














gamba2 ni aku amek gne kamera digital.. yg usha2 blog aku ni, kumen2 la ye.. he2, aku bdk baru blajar lg..
adios, t aku story mory lg ye kwn2.. ngntokkk dh ni..
salam

5 comments:

  1. g CH bukan nak singah umah aku~~ bukan jauh dah pown~~

    ReplyDelete
  2. bella-weyh, tu RJ kakak aku la.. ha2, bkn kak zalia yg pnye..
    izzat-haha ye ke, mne la aku nk tau weh.. gpn naik cameron jp je, xtdo sne pn..

    ReplyDelete
  3. sayang oit. i trasa i tertinggal kat perlis pon. ;p

    ReplyDelete
  4. he2, u tu tnggal i lg jauh la.. sdey2

    ReplyDelete