Khaki Fhelaiii

Ghua seorang khaki fhelaiii yg hardcore, fhelaiii brsama2 ghua dlm beloggg ni.. kepada yg takut fhelaiii jgn bc.. haha ^.^

Tuesday, October 12, 2010

my hoBby..:-)

salam 2 all readers..:-)
hari ni aku nk brkerepek tentang hobi aku ni
hhee..
surely xramai yang tau tntg bnde ni
so aku nk share sdikit info la k..

sng cte HobBy aku ni dipanggil RC car(radio control car)
bnde ni nampak boring, mmg pn kalo anda sume xprnh try
akuh juga prnh berfikir seperti anda
kje tgk abg aku main
until 1 day die bg aku try
whoaa!!!!
seriously bnde ni adddictttt
lps aku start main xleh nk stop
hhee
wlaupn aku xde exact pic keta 1st yg aku main tp pic ni ckup la untuk memberi gambaran kpd anda model kereta RC yg aku 1st sentuh
hhee, keta ni dr model Kyosho v-one-s tp aku guna enjin thunder tiger evo
awal2 mmg la aku kne tinggal
lps seminggu direct aku main, keta2 turbo yg lg power berganda2 dr keta ni mula risau sbb keta slow ni dh leh follow rapat keta diorang
hahah
haa, ni la model keta yg sifu aku guna..(abg aku)
mugen seiki Mtx 3
tp enjin yg abg aku gune lain la dr gambar ni
enjin world champion, RB Concept RODY modified
mmg melayang la keta ni n xmampu la aku nk pintas
hahah
 yg kt bwh ni plk model2 keta yg aku dapat kejar walaupn semua guna enjin turbo,Novarossi S5
kyosho v-one-rr
yg ni model latest ckit dr model keta yg aku gne


team associated nTC3
keta ni femes la dikalangan keta yg menggunakan shaft drive
berpeluh2 aku tgk pakcik tu xnk bg aku pintas die
hahah

tp hobby ni mmg aku xmampu la kalo nk bli sndiri
sume bnde kne gne duit yg bnyk

remote die sje dh mencecah 1k lebih
ni remote model Airtronics M11X, model latest la
enjin die pn sme jgk..
wlaupn kcik tp harga 1k lebih gk.. tmbah2 kalo yg world champion modified
ni enjin model Novarossi 353, Murnan Edition
(Murnan tu nme world champion yg modified enjin ni) he3
jp g korg ingat nme apekebende plk la kn
yg ni model Serpent 733, body sahaja tidak termasuk remote & enjin RM1.6k
so stakat tu aje yg aku ley share.. thanx 4 reading..
he2 nk p sukantara plk neyh.. chow.. salam..

2 comments: