Khaki Fhelaiii

Ghua seorang khaki fhelaiii yg hardcore, fhelaiii brsama2 ghua dlm beloggg ni.. kepada yg takut fhelaiii jgn bc.. haha ^.^

Saturday, August 28, 2010

SelamaT bErbuka kpd semua...:-)

ni xde la pape yg important pn
hahah
sje je nk mengisi masa lapang sementara menunggu utk berbuka dgn cik adik akuh
akuh ni sbenarnye sgt boros
hu2
ssh la sbb smpai hjung2 bln je pokai
kdg2 tuh stengah bulan dh pokai
pnt dh aku usahakn tp cm xbrmakna je
xtually akuh ni mkan sgt bnyk
dr umah g mak akuh ajar mkan bnyk
so prngai tuh trbawa2 la smpai cni
akuh sgan la nk mntk duit kt parent akuh dh
fmly akuh ni bknnye berada
juz sekadar sederhana
ayah aku ni ade sebuah kedai gunting rambut je
heheh
wlaupn die terer gunting rambut, tp ank die ni hampeh
xreti lngsg
1st skali ayah akuh ni kje askar
tp ayah jrg cte kt akuh
mak la slalu cte
diorg hdup susah dlu
xcm kmi skg
semua dh sng
juz blaja je
nk smpai tahap skg ni dh brpuluh tahun diorg brjimat
kalo x mmg xde la hdup akuh cm skg
hu2
aku sdar
dlm ahli keluarga akuh
akuh yg paling boros kot
huhuhu


dh2 jay, feeling plk kt cni kao ye
he2
aku harap raya thn ni aku dipanjangkn umur
moga sempat brjumpa family akuh
mntk ampun dgn diorg
mntk halalkn segalanya
kpd parent akuh
mntk dipanjangkn umur
murah rezeki
selamat berpuasa ye mak dgn ayah...:-)
bangcik syg mak dgn ayah

No comments:

Post a Comment